Sunday, February 15, 2009

Deranj la domiciliu...

Tzrrrr tzrrrr. Ma scol nervoasa de la calculator, chiar din mijlocul unei misuni dificile in care eram impuscata de teroristi din toate partile. Cine dracu e si ce dracu vrea? Un individ mic si slab, parca abia sosit din penitenciar incepe sa ma bombardeze:
"Buna ziua, suntem de la o cunoscuta companie americana care doreste sa intre pe
piata locala si dorim sa va prezentam cateva produse pe care le puteti achizitiona
la preturi promotionale de 5 ori mai mici. Daca aveti o clipa, sa va aratam noul..."
Din fericire am firewall asa ca:
"Nu!" Usa inchisa in nas.Ma intorc la misiunea mea de lupta contra teroristilor, omor vreo 2 si... tzrrrr tzrrrr!Cobor cinci arhangheli din ceruri ca sa nu ma enervez singur si mergem impreuna la usa.Tot individul din penitenciar. Cand ma vede, ii pica fata. Se uita tamp si zambeste ca un idiot "Cred ca am mai fost la dumneavoastra..."
Simt ca explodez
"Motherfucker, sunt in mijlocul unei crize internationale si tu ma freci la cap cu
cacaturile tale. Mai incearca o data smecheria asta si vei fi eutanasiat pentru deranjarea cetateanului la el acasa!" Se uita ca boul, in timp ce ii trintesc usa in nas a doua oara.Parca nu-mi era suficient faptul ca primesc 7 milioane de emailuri pentru marirea penisului...(nu posed asa ceva)
Cel putin de doua ori pe saptamana ma trezesc la usa cu tot felul de dobitoci care vor sa-mi vanda rahaturile lor la preturi astronomice. Toti sint de la o cunoscuta companie americana de care nu a auzit nimeni. De fiecare data preturile sunt de cateva ori mai mici decat o sa fie cind o sa apara in magazin, in periada urmatoare (la pastele cailor).Si intodeauna pentru un produs mai primesc minim inca 5, asa pentru ca sunt simpatica...
Ma si intreb de ce dracu am dat bani pentru interfon, daca intra toti cretinii ca la ei acasa? Sa ma dau ciumeaga ca am cartela? Deci am si vecini timpiti...
M-am saturat de rahat si trebuie sa strig "STOP!". Ori se da o lege care sa interzica
vanzarea de rahat la domiciliu, ori imi leg soneria la curent.
Mai mult ca sigur ca lege nu se va da, avand in vedere ca la senatori la usa e greu sa ajunga orice dobitoc. Acolo ajung doar dobitocii de soi. Asa ca voi merge pe varianta electrica.

No comments: