Wednesday, April 22, 2009

MALL-ul nostru cel de toate zilele...

Am uitat de parcuri, paduri, iesit la iarba verde.Tot ce este de pe vremea bunicii trebuie omorat, chiar si obiceiuri bune si sanatoase.Ne plimbam, faceam miscare, luam aer curat, ne batea soarele.In ultimii ani, am devenit atrasi de Circurile Foamei sau minunatele Mall-uri.Turcii, baieti desptepti au intuit dorinta romanului de a consuma si de a face fitze si au adus Mall-ul.De obicei este o constructie circulara, cu galerii comerciale, restaurante si cinematografe.Prostimea vine cat mai devreme, parcheaza avtamabilul, cumpara de la supermarket, de la magazinele jmekere, mananca, vede un film, face niste talente si pleaca acasa.Mai nou, s-au gandit sa toarne si cate un office building pe langa mol, ca sa aiba consumatorii si mai aproape.Totul bun si frumos, doar ca oamenii au devenit niste furnici tinute in mediu artificial.Si am mai remarcat o chestie, toata pulimea face figuri.Toti sunt plini de aere, cand cara cate o sacosa mai deosebita au un mers aparte.Se chinuie sa arate cheile, arboreaza un zambet trufas si isi scot burtile.Despre gagici nici nu trebuie sa mai amintesc ca isi rup coloana de atatea fite.Mai grav este ca pe unii dintre ei ii stiu. Sunt oameni normali (ca de aia am folosit termenul "prostime") si in Mall devin altii.Mi le-am adus aminte pentru ca am incalcat regula de aur la Mall - "sa nu te duci seara si in weekend".Poate mi se pare mie...

No comments: