Sunday, June 14, 2009

Am uitat sa visam...

Incercati intr-o zi sa priviti la oamenii care trec pe strada.Oameni care din pacate au incetat sa viseze.Parerea mea ca un om inceteaza sa traiasca atunci cand inceteaza sa viseze.
Viata de zi cu zi este creata din vise, mai mult sau mai putin rozalii si frumoase.Vise care dau culoare monotoniei cotidiene.Oamenii erei noastre au incetat din pacate sa viseze prescriindu-si singuri o moarte lenta si (aparent) nedureroasa.
Analiza asta am facut-o singura de pe fereastra apartamentului meu din mijlocul unui oras austriac.Oameni preocupati de lipsa serviciului,sau de prea mult lucru, oameni ingrijorati de lipsa banilor sau de abundenta lor, oameni afundati in dependenta vreunui viciu, oameni care se ingroapa in datorii.Toate aceste exemple le putem vedea nu numai pe strada ci si in oglinda.
Noi suntem acesti oameni.Trebuie sa invatam sa visam.Trebuie sa ne ducem existenta mai departe in prezenta colorata a viselor.Visati,dragii mei! Numai asa veti trai mai departe!

No comments: