Wednesday, June 17, 2009

Descoperire...


De dimineata cautam un loc pentru niste haine vechi in debara si am facut o dscoperire.Un tablou pe care am crezut ca l-am aruncat de mult.M-am ingrozit prima data la revederea lui si pe urma m-am gandit sa vi-l arat si voua ca sa intelegeti de ce...
De fiecare data cand privesc lucrarea asta incepe usor, usor sa ma doara capul si sa ma usture ochii.
Povestea incepe acum un an si jumatate cand ma plictisisem de televizor si internet, si fiind in concediu m-am hotarat ca mai dau si eu cu pensula pe panza sa vad ce mai iese.Un fundal frumos cu o pata imensa in mijloc.M-am gandit sa il infrumusetez cu niste motive gotice si a iesit si mai urat ca inainte.m-am hotarat sa il arunc ceea ce vedeti singuri nu am facut, pentru ca la cateva zile m-am mutat in alt apartament si am inpachetat totul impreuna fara sa ma uit.Astept comentarii incisive pe...rama tabloului meu...

2 comments:

Bogdy said...

Nu mai fi atât de severă cu tine însuţi! Dacă nu mai faci şi câte o prostioară, nu vei realiza lucrări notabile niciodată. Dacă-o priveşti ca pe un exerciţiu, nu ţi se va mai părea atât de "îngrozitoare" cum zici. Şi nici kitch nu poate fi considerată, fiindcă are prea multă creativitate şi fantezie în ea. Iar cele 2 ingrediente îţi aparţin în totalitate. E un desen frumos şi destul de expresiv. Poate te vei gândi să extragi sau să-l transformi în ceva mai bun! Asta e altceva şi aici îţi dau dreptate. Îţi doresc succes!

kati said...

Ar trebui sa te uiti putin mai jos la celelalte lucrari si sa iti dai seama ca asta e una dintre cele mai proaste lucrari ale mele.Ai un blog foarte frumos, asa ca un apropo.Mersi de incurajare!