Sunday, June 21, 2009

Un nou blog pentru voi


Daca cititi profilul meu, veti vedea ca a aparut un nou blog: Flori si trandafiri. Este un studiu al meu despre cele mai frumoase flori ale acestei planete.Include povesti si mituri, simboluri si ganduri personale.Va invit sa li cititi, sperand ca va va aduce lumina si speranta in suflete. Am adunat de pe internet cele mai frumoase si mai expresive fotografii cu trandafiri pe care le-am putut gasi.Regret ca nu am creat blogul asta mai devreme, dar pentru ca noaptea trecuta am visat foarte frumos, m-am gandit ca timpul nu este pierdut.Asa ca de dimineata am lucrat la noul blog si rezultatul va invit sa il vedeti singuri.Puteti veni cu idei si noi poze.Le intampin bucuroasa.Critici nu astept pentru ca stiu ca este perfectiunea unui blog floral.

1 comment:

Bogdy said...

După cum ai observat, am urmărit deja cu mare atenţie noul tău blog, care mi-a atras atenţia imediat. Este o iniţiativă superbă şi un proiect splendid. Te felicit! Îţi doresc mult succes!....