Sunday, June 28, 2009

Un prieten drag...

Un prieten drag in copilarie mi-a fost poezia.Adica dupa ce ma indopam cateva ore bune cu carti de toate genurile, ma mai apucam sa compun cate o poezie, cu sau fara rima.Mi-am adus aminte cateva versuri dintr-un poem scria acum vreo cinci ani.Sper sa va placa.

In ora marii delfine,buzele tale caspice
nu mai opresc pescarusii din zbor
indemnandu-i sa de infrupte...
Pe malul marii
Imi par doar o statuie anonima
Cu aer de meduza.
Simt cum tin marea de mana...
si briza ei dulce
imi sarura buzele uscate.
M-am plictisit de atata fericire!

Ma rog...ce am scris eu aici nu e nici macar jumatatea unui sfert, dar din pacate am pierdut caietul de texte si singura care imi poate salva onoarea este mama, care cred ca mai are ea ceva pe acasa din mazgaliturile mele.Am inceput sa imbatranesc si sa imi pierd memoria, si asta e grav!

7 comments:

Bogdy said...

Am observat la tine un talent general în exprimarea de orice fel. Aşa că nu mă miră încercările de poezie, cu plusurile şi minusurile de rigoare. În orice caz, şi lirica, la fel cu pictura, este un domeniu în care dacă nu pui suflet şi pasiune, nu iese nimic. Iar tu pui şi încă bine!...
Nu ştiu cât timp ai continuat să scrii; cel puţin textul ăsta e o reuşită. Şi probabil, ai fi avut şi altele, dacă ai fi continuat cu poezia. Dar tu ai decis să-ţi pictezi poeziile. Felicitări!

kati said...

Ai dreptate Bogdan! Eu imi pictez poeziile.Cred ca esti primul om care mi-a zis pana acum asa ceva si nu ceva de genul...''ti-ai imprastiat talentul''
Eu scriu si pictez pentru mine, nu pentru altii,adica imi exprim durerile si bucuriile prin arta mea, nefiind o persoana deschisa!
Asa ca picturile mele sunt bucati de suflet care puse una langa alta transmit un mesaj.

mama said...

Destainuire

Am inceput sa scriu pe nisip
dar slova era stearsa de valuri
M-am hotarat sa scriu pe nori...
ploaia spala orice urma de vers.

Apoi amscris pe vechiul timp
dar slovele s-au incalcit in barba-i
Pe spatiu am incercat sa scriu,
insa cuvintele s-au raspindit in lume.

Am scris apoi pe lacrima-ti amara
dar din cuvinte-a rasarit pelin
pe cerul inimii ce-ti bate-n piept
au rasarit si primii fulgi de nea.

-Spune-mi, de ce-ti cad lacrimi
peste scrisul meu?
-Spune-mi ,de unde-ai invatat
sa ningi asa frumos?

sunt versurile tale
mama

mama said...

Destainuire
Am inceput sa scriu pe nisip
dar slova era stearsa de valuri.
M-am hotarat sa scriu pe nori...
ploaia spala orice urma de vers

Apoi am scris pe vechiul timp
dar slovele s-au incalcit in barba-i
Pe spatiu am incercat sa scriu,
insa cuvintele s-au raspandit in lume.

am scris apoi pe lacrima-ti amara
dar din cuvinte a rasarit pelin.
Pe cerul inimii ce-ti bate-n piept
au rasarit si primii fulgi de nea.

-Spune-mi,de ce-ti cad lacrimi
peste scrisul meu?
-Spune-mi,de unde-ai invatat
sa ningi asa frumos?

kati said...

Multumesc, mami, sar'mana!
Dar imi mai trebuie si continuarea de la poezia pe care am postat-o
trebuie sa fie pe undeva prin casa daca ai chef sa cauti...

Bogdy said...

Wow!... Poezia postată de mama ta este o surpriză nemaipomenit de plăcută!... Iată că nu sunt singura persoană care te susţine în tot ceea ce faci! Şi meriţi din plin toată susţinerea pentru că realmente îţi pui sufletul în creaţiile tale. Se vede şi se simte. Mergi mai departe, oricât de greu ţi s-ar pare drumul!... În limita timpului, chiar te rog să mai încerci, din când în când, să mai creezi şi prin scris.

kati said...

Astes sunt niste versuri foarte vechi.Acum mai bine de 6 ani eram pasionata de versuri, numai ca in ultima vreme m-au cucerit problemele si mi-a fost mai usor sa pictez.Am sa-ti urez sfatul.Esti un prieten bun! :)