Thursday, July 30, 2009

Dor de plaiuri mioritice...

Mi-e dor de Romania.Ma framanta gandurile de parca as fi calcat in valea Plangerii.Mai tineti minte?Tinerete fara batranete si viata fara de moarte.
Cam asa am ajuns eu acum.Ma aflu intr-o tara calda, cu oameni si mai calzi, in care nici macar iesitul la o bere nu ma mai amuza. mai bine stau in casa citindu-mi mail-urile.As zbura in Romania, macar pentru o zi pentru a vorbi dulcele grai romanesc.In schimb stau aici intre patru pereti si un monitor si ascult numai germana lor taiata din topor.
sper sa ajung pe lpaiurile natale cat de curand, daca nu...ma puteti gasi la clinica de boli nervoase Wagner Jaureg din Linz.
Cam atat pentru azi.Ma intorc acum la serialul meu preferat...in limba germana!

2 comments:

mama said...

Noi te asteptam cu drag pe plaiuri mioritice.

mama said...

draga mea,
noi te asteptam cu drag pe plaiuri mioritice. nicaieri nu e ca acasa.