Saturday, July 11, 2009

Meniul ultimei dimineti...

Mama si-a tinut cuvantul...Mi-a trimis, sau mai bine zis mi-a dictat poezia pe care v-am promis-o acum doua saptamani.Si deci...sa incep!

Meniul ultimei dimineti...

In ora marii delfine
buzele tale caspice
nu mai opresc pescarrul
indemnand-ul sa se-nfrupte.

Zand zace valul
greu rasufland,
pe malul marii,
imi par doar o statuie anonima
cu aer de meduza...

Incep sa sculptez lumina.
Primesc incurajare un fulger timin.
norii scot limba
se stramba cerul.
Mai bine ma joc

Simt cum tin marea de mana
si briza-i dulce
saruta buzele-mi uscate
Ma sufoc de atata iubire!

Intorc privirile.
Pe nisipul ochilor tai
Universul se zbate in lesa-ti
ca un biet catel...
de usturoi.

Doar eu sunt libera
sa fac din tine ce vreau1
Am sa te pun riga
peste castelele de nisip!

Durerea trece pe langa mine,
soparla de jad...
As putea sa o strivesc
dar daca mai am nevoie de ea?
Daca ma plictisesc
de atata fericire?

Marea a avut revelatia metempsihozei
Geea agonizeaza in chinurile facerii
Luna a devenit chelner
[Putea sa devina chiar bec]
Azvarl cu meniul ultimei diminetei
si spuma valurilor
il aduna
fila
cu
fila

2 comments:

Bogdy said...

Aşa, cum am mai spus, tu trebuie să continui activitatea şi în plan liric; ar fi păcat să nu exersezi din când în când şi o astfel de abordare a creaţiilor tale. Ai metafore foarte bune şi imagini fantastice, pe care le poţi exploata chiar şi în pânzele tale. Şi toate aceste minunăţii vin direct din sufletul tău frumos. Se vede!

shadow said...

Hello, I have visited your interesting blog,come and get you advertising on my blog.Put your link in comments,or in followers,on my blog .Hello http://dog-lucky.blogspot.com/