Monday, July 6, 2009

Ploua...



Locuiesc intr-o zona unde ploua de trei ori pe saptamana.Prima ploaie dureaza trei zile, a doua dureaza doua zile si a treia...48 de ore!

Ieri tocmai ma intorceam din parc, pe bicicleta, uda pana la pielesi mi-am adus aminte de o poezie scrisa cred ca de Ion Minulescu pe care o citeam eu cu drag in copilarie.Si m-am gandit ca daca ploua si astazi voi posta aceste versuri.Iata ca ploua si astazi.Iata ca si astazi m-a prins ploaia la supermarket, cu cosul plin de cumparaturi si cu baxul de apa minerala in mana! Nasol!Iara sunt uda pana la piele si neagra de suparare ca sunt asa de ghinionista! In sfarsit! Nu va mai plictisesc cu nemultumirile mele si va postez poezia.


ACUARELA


In orasu-n care ploua
De trei ori pe saptamana
Orasenii pe trotuare,
Merg tinandu-se de mana
In orasu-n care ploua
De trei ori pe saptamana
De sub vechile umbrele
Ce suspina si se-ndoaie
Umede de-atata ploaie
Orasenii pe trotuare
Par papusi automate
Date jos din galantare
In orasu-n care ploua
De trei ori pe saptamana
Nu rasuna pe trotuare
Decat pasii celor care
Merg,tinandu-se de mana,
Numarand in gand cadenta
Picaturilor de ploaie
Ce coboara din umbrele
Din burlane si din cer...
Cu puterea unui ser
Datator de viata lenta,
Monotona, inutila si absenta...
In orasu-n care ploua
De trei ori pe saptamana
Un batran si o batrana,
Doua jucarii stricate,
Merg tinandu-se de mana...
P.S. Am scris poezia din memorie asa ca nu va asteptati sa vedeti semne de punctuatie acolo unde trebuie!Le-am pus si eu cum m-am priceput!
Aaaa! Si tocmai am primit un e-mail de la mama care mi-a promis ca saptamana viitoare imi trimite continuarea poeziei scrise de mine, cea careia ii uitasem si titlul.Acum stiu titlul : '' Meniul ultimei dimineti''...

No comments: