Monday, September 14, 2009

Lupta pe scaun...

Acum cateva zile am primit o invitatie la vot de la primaria orasului Wels!!!Mother fucker!Adica cum mama dracului? Astia imi dau dreptul la vot, dar la o aprobare de munca permanenta nu! Adica sa ma duc sa aleg pe vre-unul care... 'cica mi-ar da drept de munca permanenta.Pe dracu! Sunt revoltata pana peste!Am sa cobor maine cativa Arhangheli din cer, ca sa nu ma enervez singura, si am sa ma duc la primarie sa mi se faca dreptate!Si daca nu...FUCK THEM ALL!!!

1 comment:

Bogdan BU said...

Ha, ha, ha!... Nu te mai necăji, draga mea Kati! Acţionează şi tu ca Spirache Necşulescu! Observ că aveţi un punct comun (cel puţin), dar sper să nu ai şi tu parte de o "trupă" ca a lui... Poate te trezeşti fără să vrei, primăriţă la Wells!.. Ha, ha, ha!... Succes!