Tuesday, October 27, 2009

8500 sau ''Picatura care va umple paharul''


Lumea in care traiesc s-a transformat dintr-o data intr-o bomba cu ceas.Secunde trec, minute trec, ore trec, zile trec, starea mea de spirit se inrautateste, rabdarea imi ajunge la limite, dar singurul lucru concret este ca o data si o data bomba va exploda...mai devreme sau mai tarziu se va intampla catastrofa prevazuta si voi auzi atunci un cor cantandu-mi : ''Ti-am spus eu?'' de parca eu nu as fi stiut.

Asculti noaptea respiratia cunoscuta a celui care doarme langa tine de aproape doi ani si de o data dimineata te trezesti langa un strain caruia ii faci cafeaua nestiind de ce.Vocea sa care pana mai curand ti-a mangaiat auzul iti zgarie acum timpanele si te intrebi din ce in ce mai des cand se va intoarce placa pe cealalta parte sau cand vei schimba discul cu unul nou sau...cand iti vei cumpara un patefon de ultima-generatie?!

In momentul in care victoria e aproape incep regretele pretului platit...Nici macar in fundul paharului nu iti mai poti recapata imaginea din oglinda sparta a realitatii.Ai obosit sa mai schimbi programele la televizor cu telecomanda si te ridici de fiecare data din fotoliu pentru a apasa butonul.Ai obosit sa mai pui carbuni pe focul care o data si o data tot se va stinge.

Viata mea e un puzzle cu 8500 de piese, piese pe care nu le mai pot combina.Bucati de lemn pe care le-ai rupt dintr-un copac si vrei sa le lipesti la loc.8500 de zile traite degeaba.8500 de vise imprastiate de vant in cele patru colturi ale lumii.8500 de vise care s-au regasit de o data si care au strigat cu 8500 de glasuri: ''Trezeste-te!''


SI M-AM TREZIT!!!

No comments: