Saturday, November 28, 2009

Becul din mijlocul tunelului

Sa te simti parasit de toti, intr-un tunel caruia nu-i vezi sfarsitul!Sa cauti luminita si, gasind-o, sa constati ca era decat un bec amarat uitat aprins de un neglijent.Ca sa nu mai punem la socoteala sperantele care te-au navalit la vederea luminitei plapande ce iti zambea smechera de la departare...
Si ce mai tare ca la un moment dat...se stinge si becaul ala amarat lasandu-te complet in bezna.Si sa nu iti bagi picioarele in ea de viata cu bocanci cu tot!Principii?Caracter?Loialitate?Diplomatie?Bunatate?Mai duca-se dracului toate tinandu-se de mana ca nu da nimei nici macar doi bani pe ele.Si asa si asa esti luat de prost!Mananca pentru tine, traieste pentru tine, fa sex pentru tine, strange bani pentru tine, du-te la cumparaturi pentru tine ca si asa nu face altcineva toate astea pentru tine.Tu si cu tine sunteti cea mai buna pereche din lume!E ca si cand ai coase o carpa alba cu una neagra spwerand sa se potriveasca.E ca si cand ai pune un ou fiert si decojit sub closca si ai astepta sa iasa un pui!Las-o jos ca macane!
Duca-se la dracu toata lumea.De ce sa ma mai intereseze de ceva sau de cineva cand nimeni nu se intereseaza de mine.
Traiesc intr-un lant al slabiciunilor caruia i se rup zalele una dupa alta.E ca si cum ai incerca sa te sopanzuri cu o ata de papiota!E ca si cum i-ai zice unei pisici sa latre si sa alerge dupa bat.
FUCK YOU ALL!

6 comments:

boss said...

hmmm...cam prapastios post-ul! Care a fost motivul ?

kati said...

Hmmm
Catalin draga, motivul e urmatorul...dupa o relatie de doi ani cu un tip...timp in care am sperat ca se va schimba ceva in bine...odata si odata...am realizat ca nu va fi niciodata mai bine, ci numai...mai rau.Asa ca m-am trezit cam ametita dintr-un vis inirealizabil.Ma doare capul tot cautand luminita de la capatul tunelului...

boss said...

Kati, stii si cum cum se spune: "Boala lunga , moarte sigura"... Nu imi permit sa-ti dau sfaturi , pot doar sa-ti spun din experienta mea ca e mai bine sa tai in carne vie, desi e dureros....decat sa traiesti pe jumate.....
Cat despre luminita de la capatul tunelului...ea exista intotdeauna...doar ca trebuie sa deschizi tu ochisorii!
O zi faina sa ai !

Dima Mironel- Chollo aGResiv said...

de ce cand iubim, vedem latura frumosa a vietii, apoi totul de odata se risipeste, ramanand doar amintirile unor dulci, sau mai putin dulci clipe ,din integralul compus anterior? odata cu trecerea timpului, de ce intervin factorii de balzare relationala,respect si interdependenta?de ce oare nu mai putem aprecia persoana de langa noi, la reala valenta, si intretine aceeasi iubire pasionala ca in momentul cotei de varf?de ce toate sunt efemere in viata ca briza mari, iar timpul este ucigasul perfect, lund cu el integralele enumerate mai sus, vindecand rani, ucigand amintiri..... tot ceea ce vreau este sa imi spuneti de ce noi oamenii suntem sortiti acestor esecuri , sau castiguri in viata:*:*:*:

kati said...

Pentru mine nu mai exista nici un trecut.Daca traiesc in trecut incep sa nu mai vad viitorul, si asa sunt eu cam in ceata in ultimele saptamani.Am sters incet-incet aproape tot din memorie din cele rele.Am uitat pana si cat m-a durut moartea surorii mele, sau despartirea de orasul natal si apoi de tara.Pentru mine amintirile nu mai au nici un rost...imi aduc numai lacrimi si intristare.Nu vreau si nu pot sa imi mai aduc aminte de nimic, nici un nume, nici un loc.Pentru mine lumea a murit odata cu trecerea timpului.Amintirile frumoase?Si alea sunt partial sterse.Sunt departe de tot si de toate si asa vreau sa raman.

tequila.cu.varza said...

Atunci, vei putea sa iti construiesti noi amintiri...
Si, incet-incet, vor rasari din nou si unele din cele vechi... ;)