Tuesday, December 29, 2009

Dorinte pentru 2010


Imi doresc un aparat de fotografiat nou, un televizor nou (dvd am cumparat aseara), aceeasi greutate, concediu in Egipt, Concediu in Romania (nu stiu care va fi primul), liniste sufleteasca,permis de conducere, poate si o masinuta, curs de stylist, filtru de cafea, un abonament la fitness-club, apa minerala la robinet, si poate pe la jumatea sau sfarsitul anului un nou partener (de ce nu?).

Poate sunt absurda!Am si eu cateva dorinte imposibile.Am si dorinte care se pot implini.Sunt sigura in schimb ca voi implini cateva din dorintele mele pe anul 2010.

6 comments:

Anonymous said...

Some revelatory piece of writing

Anonymous said...

I could not agree with you more!!

Anonymous said...

Terribly well written blog.

Anonymous said...

Youre unquestionably right with this writing!

Anonymous said...

Thats some illuminating writing!!!

Anonymous said...

I believe you are right completely.