Friday, December 25, 2009

Mos Craciun...te astept cu batul dupa usa!!!


In momentul asta sunt la serviciu.Mi-am luat putin timp ca sa scriu cateva ganduri de Craciun! Mos Craciun, draga Craciune, sa nu dea sfantu`sa imi aduci in sacul tau vreo bata de baseball ca o incasezi rau de tot!Mai bine sa nu vi!Treci pe langa usa mea si uita ca exist, asa cum ai facut si in ultimii cativa ani.

Fugi Craciune, cat te tin picioarele tale batrane!Fugi unde oi vedea cu ochii numai nu venii la mine!

Si pe toti ai mei prieteni si familie.va pup dulce si imi e dor de voi! Sarbatori fericite si primiti-l voi pe Mos Craciun si pentru mine in casa! Multumesc anticipat si...poate ne vedem la Pasti!

1 comment:

Dima Mironel- Chollo aGResiv said...

Intradevar a venit mosul la mine in acest an, readucandu-mi cel mai frumos cadou din ultimi ani,un sublim vis dorit din tot sufletul, care credeam ca nu il voi mai putea regasi vreodata, iar asta se numeste dragoste, viata reala simtita dupa o perioada de covalscenta,si speranta, care toate cumulate insemna intr-un egal tu suflete, dupa o lunga perioada, si nenumarate rugaminti, dar poate ca nu am fost eu baietel cuminte, dar acum m-am schimbat si vreau sa ii multumesc pentru incomesurabilul cadou primit, sa i-ti multumesc ca existi si ca mi-ai dat un semn de viata.Eu am sa te astept mai mult ca oricand:*:*:* , si asi face orice imi sta in putere, cat si peste sa nu mai te pierd vreodata pana voi dispare ca entitate. Stiu ce este moartea. Nu imi este teama de ea sa o infrunt, insa, i-am ascultat amarul atata vreme,atata durere, tipete tacite si surde, lacrimi amare inghetate cu izvoarele secate, iar prin tine voi renaste, impreuna vom renaste precum un pheonix, si vom forma o forta indistructibila, si intangibila din exterior, asa cum ne-am promis cand eram doar doi copii batuti in cap , dar care se iubeau si aveau sufletele pure, suflete pereche, realimentand izvoarele, plangand de fericire din nou de aceasta data.Suflete, si iti spun asa pentru ca, esti unicul om careia i-am spus si ii voi spune vreodata asa, eu am fost mort in tot acest timp, dar nu si dragostea pe care ti-o port. Ea a ramas vie, tanjind dupa tine, simtind ca undeva acolo in univers, o stea o va calauzi catre tine, acea stea find defapt dragostea ta ratacita prin el , si te va regasi candva reformand o constelatie. Te sarut dulce, si te iubesc suflete, ai grija de tine acolo unde esti, si orice ar fi, de data asta iti promit ca totul va fi bine. nu am nevoie decat de tine, de sarutul tau, increderea, sustinerea si dragostea ta in viata si atat, restul, nu conteaza le facem impreuna in timp.Acum sunt in stare sa calc peste cadavrul orcui s-ar opune, si sa lupt pentru fericirea noastra, insa singura cu care asi pierde aceasta lupta prin abandon ai fi doar tu si numai tu. Vise placute suflete si un somn odihnitor i-ti doresc, pentru ca probabil in mod cert dormi la aceasta ora, si ramane sa ne auzim cat mai curand:*:*:*:*:X .