Thursday, January 14, 2010

Eu pentru mine cand traiesc?

Ieri...o zi normala de munca.Nimic neobisnuit.Chiar m-am intrebat ce se intampla, pentru ca in fiecare zi trebuie sa nu fie ceva la locul lui.Hmmmm...Toate bune si frumoase!
Programul meu de lucru e pana la 17:00, asa ca imi astept cu nerabdare colega sa vina sa ma schimbe.Asteapta tu, mult si bine!La 17:15 sun si intreb ce se intampla, de ce nu a venit.Colega imi raspunde ca ea a luat liber.BITE WAS!!!Si cum se face ca eu nu stiu nimic, sau sunt eu asa de dezinformata, ori sunt atat de neimportanta ca nu s-a obosit nimeni sa imi spuna!Am inceput sa simt cum incepe sa imi iasa fum pe urechi!Sun seful.El ma intreaba unde e colega.POFTIM?Adica ea isi ia liber si el nu stie nimic?El imi zice sa o sun sa ii spun sa vina.daca nu vine sa incui si sa plec!MOTHER FUCKER!V-ati dilit cu totii!Eu o sun inapoi si ii transmit...ordinul sefului.Ea imi spune sa il sun inapoi si sa ii spun ca ea si-a inchis telefonul.Eu transmit.El spune ca sa ma duc la ea acasa.Eu transmit.PAI STATI MAI FRATILOR NITEL CA EU NU LUCREZ LA POSTA SAU LA VREO FIRMA DE CURIERAT!!!Nu mai sun pe nimeni.La alte 2 minute ma suna colega.Eu ii spun ca am o programare la proprietara cladirii de locuinte si daca nu vine nimeni in 5 minute eu incui si plec.In cele din urma vine un baiat si ii predau lucrul.la alte doua minute realizez ca nu mai sunt bani in casa.Sun colega si ii spun ca nu mai am bani.Ea imi spune sa sun seful.Si povestea o ia de la capat.Dupa o ora si jumatate de dezbateri aprinse si de mesaje...mai mult sau mai putin frumoase, mi se inrosise telefonul.IMI BAG PICIOARELE CU BOCANCI CU SIRETURI CU TOT!Am inceput sa trantesc usi si scrumiere, pahare si sticle.Sa vina cine o vrea, Dumnezeu, Isus si titi sfintii!EU PLEC! Dupa alta jumatate de ora se hotaraste colega sa vina sa alimenteze casa si am reusit in sfarsit sa plec acasa... fara a mai ajunge la programare...
Intrebarea e: EU PENTRU MINE CAND TRAIESC?!?!?!!!!

1 comment:

miki said...

Este de rau cand ai de-a face cu persoane neserioase!Eu iti doresc mult succes in munca ta si adu-ti aminte din cand in cand ca viata trece.Fa-ti putin ragaz si pentru tine.