Sunday, February 7, 2010

O discutie intre hormoni sau...cine in patul cui...

La un moment dat am ajuns la concluzia ca fiecare este interesat de viata sexuala a celor din jur... in afara de mine.
Da! Chiar asa este situatia.Discutiile pe care le aud la tot pasul se refera ori la intalniri ,ori la experiente sexuale, ori la...cum sa imi insel cat mai discret partenerul de viata.
Ok! Ori sunt eu normala si ei deplasati ori sunt eu deplasata si asa ma vede toata lumea...
Nu ma mai intereseaza sexul si incep sa ma alarmez pentru ca situatia e cam asa de mai bine de jumatate de an.Am incercat tot ce se poate pentru a-mi recastiga acest interes.Nu reusesc!
Fiecare vorbesre despre nopti romantice sau salbatice eu gasesc subiect de discutie in jocurile si filmele din internet.Patul meu de femeie singura e inca virgin...
Muncesc mult, dorm putin si nu ma gandesc la nimic altceva decat cum sa ajung mai repede acasa...
Sexualitate mea a devenit un subiect tabu...Adica nu mai stiu daca acea bucatica de carne din zona intima imi mai poate folosi si la altceva in afara de mersul la Wc...:))
Daca nu ar trebui sa ma dezbrac in fiecare seara si sa ma bag la dus...probabil ca as uita ca sunt femeie.Mi se pare destul de grav ce se intampla cu hormonii mei sexuali ( pe care nu ii mai am) pentru ca inainte aveam un apetit sexual destul de ridicat!Probabil ca va ganditi acum ca sunt vre-un sexfreak dar sunt foarte sincera...Mi-am pierdut instinctele primitive de...imperechere!!!
Sa ma duc la un doctor sau sa mai astept?

1 comment:

boss said...

trebuie doar sa te indragostesti ...atat ! acolo trebuie sa lucrezi, nu la interesul sexual !
O zi frumoasa !(cu sanse mari de a te indragosti)
C.