Thursday, September 30, 2010

Recuperare de vreme pierduta...

Cand nu poti dormi ai mai mult timp de gandit...si cand nu ai la ce sa te gandesti...ce faci atunci?deschizi calculatorul si mai scrii un rand ca sa iti treaca de plictiseala.cam asa imi e mie acum
Si m-am gandit ca daca am tot tras chiulul la postari ...sa va mai incant cu niste informatii...
Cum ar fi ca sunt single de mai bine de juma de an si ca in momentul asta stau intre patru pereti si un monitor rontaind grisne.Ca am probleme cu somnul....ca noaptea sunt activa si ziua as dormi tot timpul....ca am slabit in 2 saptamani 6 kilograme, ca mi--am cumparat covor si perdele noi, ca m-am refugiat in munca cu toate ca nu se vede ca muncesc din momentul in care nu am niciodata bani...
Cam asa imi merge mie in ultima vreme.Si pe la voi ce mai e nou?

No comments: