Sunday, October 31, 2010

Va scriu....


Va scriu ca n-am altceva de facut....va scriu ca ma omoara plictiseala....va scriu ca nu am chef de zigari sau de cafea cu toate ca in momentul asta am o zigare aprinsa in coltul gurii....va scriu pentru ca sunt libera sa scriu si cred ca ar fi cea mai mare pedeapsa pentru mine cand mi-ar fi interzis scrisul....va scriu ca mi-a iesit o acnee pe varful nasului si mi-e nu-stiu-cum sa ma uit in oglinda....va scriu ca saptamana trecuta m-am uitat cu vecinul meu la televizor si a adormit la mine dupa o sticla de vin...va scriu pentru ca sunt singura de aproape un an si imi vina sa ma urc pe pereti...dar nu ma urc....va scriu pentru ca din ce cunosc mai multi barbati, din aia iubesc mai mult animalele....va scriu pentru ca m-am saturat de apa minerala, mai vreau si eu o bere, si totusi apa minerala nu-mi lipseste din frigider....va scriu pentru ca nu imi plac dulciurile si totusi daca as avea acum in fata un tort, as linge si farfuria....va scriu pentru ca blugii mei preferati s-au gaurit si tot i-as mai purta...va scriu pentru ca am inceeput un talbou acum trei luni si inca nu am gasit linistea sufleteasca de al termina....va scriu pentru ca un pom uscat poate avea radacinile verzi....va scriu pentru ca mi-e dor sa citesc in fiecare seara din Biblie....va scriu pentru ca nu m-as putea mai bine exprima....VA SCRIU DIN VIATA MEA DE ZI CU ZI...

No comments: