Thursday, October 18, 2012

50 Shades of Grey


Imi comandam acum o luna primul volum al acestei carti. Am inceput sa o citesc abia ieri dupa ce am achizitionat si cel de-al doilea volum.
"Un roman erotic devenit bestsellerul mondial absolut" era titlul unei recenzii, pe care am ignorat-o pana am citit primul capitol al cartii.
Pe urma nu m-am mai putut dezlipi de ea.
Am inceput sa o citesc ieri dimineaza. La ora la care scriu sunt deja la pagina 383 ceea ce inseamna ca am trecut putin de jumatatea primului volum.
O carte geniala!
Prima carte dupa mai bine de 7 ani care m-a fascinat! cartea asta mi-a devenit intr-un scurt timp tovaras de tigare, ajutor de bucatar, martor la toaleta, companie in lungile drumuri pana acasa.
Sorb fiecare cuvant, il adulmec, il rontai si simt un iz de erotism pur, aventura obscena, duritate de catifea, gust de piele tabacita...
E o carte care te rupe de ralitate inca de la primele 10 pagini! UIMITOR. GENIAL
Nu mi-am pus in cap astazi sa scriu ceva, cu atat mai putin recenzia unei carti (bineinteles in stil propriu) dar simt nevoia sa impartasesc cu voi acest val care m-a cuprins pe neasteptat si m-a tarat intr-o lume necunoscuta, pur sexuala.
Lumea pedepselor, a dominator si supuselor.

Cele 50 de vicii ale Domnului Grey, primul volum al trilogiei, a beneficiat de articole pe prima pagina in celebrele publicatii New York Times si Wall Street Journal si un prim tiraj de 750.000 de exemplare. Aceasta prima tiparire s-a dovedit in cateva zile insuficienta, astfel ca editorul american s-a vazut „obligat“ sa retipareasca romanul. Dupa doar sase saptamani de la lansare cartea s-a vandut doar in SUA in 10.000.000 de copii, dupa cum a anuntat New York Times. Aparuta si in Marea Britanie, cartea urmeaza sa fie tradusa in peste 30 de tari.
Drepturile de ecranizare ale romanului au fost castigate de Universal Pictures. (nu astept filmul cu mare interes. Mi-am facut eu deja filmul meu)
Citeste cartea despre care vorbeste toata lumea!



No comments: