Thursday, October 4, 2012

Gata cu povestile


Servus tuturor!
Am primit acum cateva zile observatii din partea mamei, care spunea ca nu am mai postat nimic in ultima vreme...
Ei bine...hai sa va spulber dorinta de senzational. ☺ Nu am facut mare lucru in ultima vreme. Am dormit, am gatit, m-am plimbat si am iubit din plin.
Stiti voi, unii oameni scriu din mai multe motive: revolta, ura, fericire, iubire, tristete sau de ce nu din pura plictiseara. Ei bine, toate cele enumerate au fost la un moment dat si motivele mele. Un fel de jurnal online in care se pot regasi mai multi oameni. Un fel de "poveste colectiva" a unei singure existente, cai eu sunt "mai multe": femeie, iubita, poeta, copil, iubitoare de muzica, pictorita, in ultima vreme un fel de "mama" surogat pentru fetita iubitului meu...
Fiecare dintre aceste personaje este o bucatica din mine si chiar daca se afla sub acelasi acoperis, sa stiti ca sunt de sine statatoare.
De maine nu va voi mai spune povesti. De maine voi incepe sa va prezint unul cate unul, personajele din sufletul meu si as vrea sa imi spuneti voi cu care ati dori sa incep. ☺

Astept sugestii!

2 comments:

mama said...

Hai sa incepem cu copilul din tine...

kati said...

Asa am si facut, draga mama. :)