Tuesday, October 16, 2012

Un aspect mai neplacut din viata de corporatist


Ca tot vorbeam despre fatete de caracter...am ales astazi sa vorbesc despre un aspect mai putin placut al faptului ca sunt colega cu multi alti tineri la o companie multinationala de renume (HP).
Cum am hotarat sa scriu astazi despre asta? Simplu. Am fost la toaleta. :))))
Stiu, pare ciudat motivul dar pe langa multe alte cacaturi corporatiste ni se cer in regulamentul de oride interioara pastrarea curateniei. Cum si banala BUDA este parte din aceasta minunata institutie de "brain washing", aceasta va face subiectul povestii noastre de astazi.
Asadar si prin urmare/Grecii navigau pe mare [:))))], ma duc azi la toaleta.
Deja simteam ca imi explodeaza vezica si alte parti ale abdomenului inferior, asa ca incep sa caut o toaleta libera. Toate bune...cinci erau libere din cele aproximativ doisprezece de pe etaj.
Partea nasoala era ca toate puteau si aratau in ultimul hal. Sa descriu? WC-uri nespalate (cu toate ca s-a inventat peria de wc), colacul de veceu patat de chestii rosii (stiti voi ce), duhoare de wc-u public peste tot.
Culmea este ca singura cabina de toaleta care era curata nu avea hartie igienica!!!!
Asa ca m-am dus cu un etaj mai sus.
Nici acolo nu era situatia mai buna dar cel putin am putut sa ma usurez fara sa ma intoxic sau sa iau cine stie ce boala.
Concluzii:
-Ori cuiva ii lipsesc mainile si nu poate trage apa...
-Ori peria de WC e prea grea si nu a putut fi folosita
-Ori s-a dat alarma de incendiu in timpul ala (ceea ce nu-mi amintesc)
-Ori am niste colege extrem de murdare (ca sa nu zic imputite) si tind sa cred ca asta este singurul motiv plauzibil pentru care cineva nu-si curata toaleta dupa el!!!

E ceva ce nu inteleg.
Compania are pretentie de la noi sa fim niste tineri intelectuali, manierati, cu bun simt (daca olfactiv sau vizual nu stiu). Dupa cum se vede, trag concluzia ca toaletele murdate, hainele de fite si limbajul corporatist plus micile furtisaguri de pe birouri, fac un renume angajatorului nostru. Ar trebui sa fie platiti extra pentru rebranding.
Propun la angajare teste de folosire si curatare a BUDELOR pe care le folosim la comun!
Poate asa vor aplica tactica si acasa.
Nu neg faptul ca orice padure trebuie sa aiba si uscaturi (doar e toamna, nu?) dar aceste uscaturi (ajunse in stadiul de uscatura posibil dupa diete drastice de slabit pentru a intra in uniforma corporatista) ne strica noua cheful de tot si toate.
In astfel de situatii prefer WC-urile Eco din IOR.

Multam fain ca ati avut rabdare sa cititi pana la capat!

Pana data viitoare!

Pupici

No comments: